Известие

Collapse
No announcement yet.

ремонти и подобрения по алфа 166 - с цени

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
    Обтяжна на ангренажа, водна помпа?
    Изминал съм около 30К със "старите" но са минали 3 г.
    Поради това реших да сменя само детайлите, съдържащи гума и полимери.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • 2 Биалетки предни МОНРО + труд = 70лв.

      Comment


      • 2.0Turbo 240000

        1. Свещи 6бр. - 28лв
        2. Кабели за свещи - 200лв
        3. Бобина - 85лв

        Тотал: 313лв
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • Акумулатор BOSCH S5 Silver 100 Ah.
          Пусков ток: 830 A
          Цена: 200 лв.

          Comment


          • zдравейте Нека и аз да се запиша
            След като купих колата реших да я върна на пътя за да се занимавам с нещо
            и от мисията невъзможна се указах с нов проект и доста приетно занимание
            започнах първо с отстраняване на проблемите

            10.2015-komplekt съединител преtискател и лагер на valeo 110e + маховик(които го взех с колата)труд от мен

            11.2015-помпа и амбрияжен щилиндър+подмяна на спирачната течност в системата
            215e-труд от мен и голям филм с това обезвъздишаване; спирачната течност не съм плащал(от сервиза кдето работя)

            01.2016-2 задни лагер -главини skn-162e. труд-80e в сервиз защото ключа ми е до 240Nm

            03,2016-горивен-24e въздушен-18e маслен филтър-12e castrol submag 5w40 6l 97e
            труд от мен

            04.2016-4 диска brembo-322e
            2задни с.апарата 164e
            накладки пр. и задни не-помня e ;труд от мен


            05.2016-маслен филтър+selenia 5w40 5+1l 112e
            +intercoller-62e
            труд от мен

            05.2016-voden radiqtor 90e(протече ненадейно и без предупреждение )
            труд от мен

            06.2016-4 гуми fullda 215-55 r16 с баланс и монтаж в сервиз-508e
            +стенд пр. и заден мост 51e


            + радятор клима-90 дехидратор-27 филтър купе-22 и пълнене на системата-75e

            цените съм ги закръгюл
            Last edited by linkos; d.m.y г., 17:05. Основание: днес смених и ABS централа 80 лв. втора рещиклирана

            Comment


            • 2.0Turbo 243000

              1. Масло 10W40 - 8л. - 70лв
              2.Маслен филтър - 8лв
              3.Биелни лагери - 52лв
              4.Основни лагери - 44.5лв
              5.Антифриз червен - 20лв
              6.Дестилирана вода - 2лв
              7.Маншон вътрешно дясно каре - 16лв
              8.Семеринг ляв на диференциал - 3.5лв
              9.Семеринг десен на диференциал - 35лв
              10.Маркуч към маслен радиатор - 22лв.
              11.Жила за ръчната спирачка - 44.6лв
              12.Стопове ляв и десен + казанче за антифриза - 45лв
              13.Каре вътрешно ляво - 47лв

              Тотал: 409.6лв:
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • Боби , братле тия лагери с ангренажа всеки път ли мислиш да ги сменяш или експериментираш с това 10w40 ....на турбо мотор
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • Не, не мисля повече да свалям картера на тази кола. Уж това масло е добро, пък при работа на мотора не би трябвало вала да пипа лагерите така, че не мисля, че ще има проблем с маслото.
                  Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                  Opel Astra J
                  ex:
                  Alfa Romeo 164 2.5TD
                  Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                  Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                  Comment


                  • Ако го сменяш на 7-8к км е Ок и то лятото със уговорката че е реномирана марка и от проверен източник, инае тая полумнералка щи ебе мамата на турбината, а после на валовете горе и долу....
                    П.с не естете от масло, това е най грешната икономия на пари...
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                      Ако го сменяш на 7-8к км е Ок и то лятото със уговорката че е реномирана марка и от проверен източник, инае тая полумнералка щи ебе мамата на турбината, а после на валовете горе и долу....
                      П.с не естете от масло, това е най грешната икономия на пари...
                      Моите двигатели защо държат тогава, 10/40 на 15-20 000 км.
                      Да се сменя на 5000 е още по-добре. Зависи и от условията на каране. Обаче има и праг на икономическа ефективност.
                      Доколкото помня на колегата му се беше скапал мотора и от масло с каквото карам аз.
                      Last edited by lordliness; d.m.y г., 23:36.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • Според мен (а и не само) 10w40 няма как да се кара 20к км, това е най голямата заблуда дори и за лонг лайф маслата... , а турбо мотор, който не ти е за продаване аз нещо различно от 5в50 или 0в40 небих сипал.
                        П.с Аз карам с 0в40 и го сменям на 12-13к км па нека ми е неизгодно и нека му е зле на турбото
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                          Според мен (а и не само) 10w40 няма как да се кара 20к км, това е най голямата заблуда дори и за лонг лайф маслата... , а турбо мотор, който не ти е за продаване аз нещо различно от 5в50 или 0в40 небих сипал.
                          П.с Аз карам с 0в40 и го сменям на 12-13к км па нека ми е неизгодно и нека му е зле на турбото
                          Не е заблуда, факти, и турбината и мотора продължават да са перфектни.
                          Моторите се скапват по често от грубо отношение.
                          Един познат има Мерцедес кара го в Германия по магистралите, на 6000 км. долива 1 литър масло и не е сменял маслото около 300 000 км.
                          Last edited by lordliness; d.m.y г., 23:55.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • Разковничето тук е "германия"
                            Както и да е , всеки сам си решава как да си кара колата, аз си дадох съвета
                            Last edited by don_pepone; d.m.y г., 00:23.
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • Тръба за турбото от кулера до мотора - 28лв.(чисто нова оригинална)

                              Comment


                              • Жила ръчна спирачка BOSCH - 150 лв.
                                Задни накладки - 61 лв.
                                Втулки (задно окачване) - 66 лв.
                                Тампони стаб. щанга - 50 лв.
                                Носач заден - 138 лв.
                                Унибали - 150 лв.
                                Труд - 85 лв.

                                Общо: 700 лв.

                                Comment

                                Working...
                                X